Hot Posts

6/recent/ticker-posts

TUMBUHAN YANG DAPAT MERAWAT PENYAKIT BARAH YANG CUKUP AMPUH.

Setelah menunaikan solat subuh termenung saya memikirkan bab babi dan surah tentera bergajah yang saya kemukakan semalam, sememang tidak patut saya usulkan dan buka bab ini kerana pemahaman orang awam dan pemahaman pengajian usul yang memdalam sememangnya tidak sesuai saya dedahkan kepada orang awan kerana ia akan menjadi fitnah dan kekeliruan bagi mereka yang tidak mendalami nahu sorof, sebab didalam  setiap huruf dan baris ia mempunyai nahu dan sorof untuk menunjukkan sesuatu makna untuk menunjukkan  sesuatu maksud, seperti:-

1. Jumlah kalimat dan pembahagiannya.
2. Mabni dan mu'rab, bina dan l'rob.
3. Kalimat-kalimat yang di rafa'kan. 
4. Kalimat-kalimat yang di nasabkan. 
5. Kalimah-kalimat yang di jazamkan.
6. Kalimah-kalimat yang di jarkan.

SEMEMANGNYA adalah salah saya kerana membuka bab ini di depan orang awan dan biarlah akan saya huraikan ilmu ini kepada ahlinya  sahaja nanti dan bukan lagi secara terbuka kepada orang awan kerana ia adalah tidak sesuai untuk di ceritakan.  Majlis fatwa ulama di seluruh dunia mengatakan sesiapa yang memakan babi wajiblah seseorang itu menghilangkan terlebih dahulu semua sifat yang ada pada babi termasuklah rasanya. Tetapi bolehkah kita menghilangkan semua sifat itu dan sekiranya ada bahan yang boleh menghilangkan semua sifat itu termasuk rasanya dan sekiranya masih ada bahannya bererti kita bukan lagi berada dalam keadaan darurat kerana masih ada tumbuh yang boleh dimakan.

Hari ini saya ingin menceritakan kelebihan Pokok Israel untuk semua.
Kisah ini pernah belaku kepada sahabat saya Abang Din yang mengalami barah usus.

Barah usus yang di alaminya agak kritikal, tetapi setelah mengamalkan petua ini Alhamdulillah beliau telah sembuh dari penyakit barah dan kini saya sedang berusaha merawat penyakitnya yang lain pula.

Caranya adalah amat mudah sahaja iaitu amalkan air rebusan dari Pokok Israel yang banyak meliar di persekitaran anda.

Minum rebusan dari pokok israil sebabnya dua cawan setiap hari In Sha Allah penyakit barah akan. sembuh.

Reactions

Catat Ulasan

0 Ulasan